Reklama prawdę Ci powie.
Jeszcze niedawno cieszyliśmy się wszystkim co mogliśmy dostać za darmo. Gadżety reklamowe takie jak darmowe ołówki, kubki, notesy czy nawet parasolki z logo firmy były pożądane przez wszystkich. Ten czas już minął. Zadaj sobie pytanie: Kiedy ostatnio posługiwałeś się produktem reklamowym firmy ubezpieczeniowej czy notesem z ogromnym logo banku?
Rynek stawia na jakość.
Wyobraź sobie, że jesteś idealnym klientem wielopokoleniowej, dobrze prosperującej firmy. Jako klient dostarczasz swojemu dostawcy niemały zarobek. Jedyne co dostajesz na święta po kilku latach dość dużej współpracy, to kubek z logo i parasol, który mimo cudownego design – razi logo.
Ile masz gadżetów reklamowych w swojej szafie, których nie używasz bo na kolejnym spotkaniu biznesowym po prostu nie wyciągniesz kalendarza z logiem Banku? Mimo, że jest zaprojektowany idealnie! 🙂
Zrozumieć jasny przekaz.
Współpraca pomiędzy działami, partnerami czy w relacji przedsiębiorca – klient musi być zrozumiała.
Stare przysłowie mówi ” Klient nasz pan ” i tego się trzymajmy. W tych czasach trzeba zaskakiwać. Jakie byłoby Twoje zdziwienie jeżeli w prezencie od swojego szefa czy od firmy od której kupujesz regularnie – dostałbyś dobrej jakości produkt?
Gadżet reklamowy w tych czasach musi się wyróżnić na rynku. A jak to zrobić? inaczej niż inni! Wybrać taki produkt, aby każdy kto go zobaczy, zapytał : skąd to masz?
Gadżety firmowe, które nie narzucają się nachalnie ze swoim logo mają większą możliwość na ujrzenie światła dziennego. Bo przecież gdybyś miał porównać kolejny worko-plecak z logo a ten z fajnym motywem i małą metką wszytą w szew – co byś wybrał idąc na miasto?
Gwarantuję Ci, że wybrałbyś ten, który wygląda stylowo, modnie oraz ma szansę na użycie i pokazanie go światu.
Co się dzieje, gdy wybierzesz coś unikalnego?
Podczas gdy Ty zastanawiasz się nad kolejnym produktem z Twoim logo, inni szukają pomysłu jak się wyróżnić na rynku.
Usiądź i pomyśl. Czy chcesz mieć kolejny produkt, który zostanie rzucony w kąt? Czy chcesz kolejny przedmiot, którego ktoś nie będzie nosić? A może szukasz czegoś unikatowego? Coś co przyciągnie uwagę, jest modne, dobrej jakości, funkcjonalne i zadowoli największych gadżeciarzy?
PROPS wychodzi naprzeciw.
Chcemy dawać jakość, wyróżniać firmy na rynku oraz być tymi, którym zaufają firmy.
Worek-plecak jest niezastąpionym produktem jeżeli chodzi o gadżet reklamowy. W to nie wątpimy. Używa się go na wycieczki sportowe, na basen, na siłownię. A teraz? nawet do najmodniejszego płaszcza.
A gdyby tak wybrać motyw i kolor Twojej firmy, dobrać do tego gruby i dobrej jakości sznurek a po boku wszyć małą lecz piękną metkę z Twoim logo?
Każdy zwróci uwagę na:
- fajny design
- użyteczność
- metkę
- oraz jakoś wykonania
Postaw na jakość i daj do zrozumienia swoim klientom, że o nich dbasz, że dzięki nim spełniasz swoje marzenia!
Cieszymy się, że coraz częściej odchodzicie od schematów.
PROPS proponuje rozwiązania – skontaktuj się z nami. Zbierzemy całą naszą moc zespołu, aby sprawić, że BĘDZIE PAN ZADOWOLONY!
Zobacz naszą współpracę z Fundacją Mam Marzenie. Sportowy worek wodoodporny, motyw zielony ( Fundacyjny kolor ) oraz mała metka z ich logo – robi wrażenie. Kliknij tutaj -> Gadżet reklamowy Fundacji Mam Marzenie
kontakt: biuro@props.com.pl
Fajny blog
Super!
Fajny blog
Ciekawy wpis
Ciekawy wpis
Fajny blog
Fajny blog
Ciekawy wpis
Hello there, I discovered your site via Google at the same time as looking for a related matter, your web site got
here up, it seems great. I have bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, simply turned into aware of your blog thru Google, and located that it’s
really informative. I’m gonna be careful for brussels.
I will appreciate if you proceed this in future.
Numerous other people will probably be benefited from your writing.
Cheers!
Super!
Super!
This is very interesting, You’re an overly
professional blogger. I’ve joined your rss feed and look ahead to looking for
extra of your great post. Also, I’ve shared your web site in my social networks
Ɗid yօu know that there is a quality edition of Gustave Le Ᏼon’s Psychology
of Crowds in English? Tһe book ѡas written in French and Sparkling
Books t᧐oк the original inconsistent translations, annotated tһem properly
fߋr educational սse, and corrected some errors.
Іn thiѕ clear ɑnd vivid book, Gustave Ꮮe Bon throws light
on the unconscious irrational workings оf group thoսght and mass
emotion ɑs he ρlaces crowd ideology in opposition tⲟ free-thinking
and independent minded individuals. He alѕo ѕhows hߋw tһe behaviour of an individual changes
when she/he is part οf a crowd.
Le Bon was an eminent psychologist and sociologist. Тhe ideas һе explores
іn Psychology оf Crowds ɑre extremely relevant tо todaү’s society and were of pivotal іmportance іn thе earⅼy ʏears of group psychology: Sigmund Freud’ѕ
Massenpsychologie ᥙnd Ӏch-Analyse (1921); (English translation Ԍroup Psychology ɑnd the
Analysis оf thе Ego, 1922) was based ⲟn Le Bon’s work
Crowd psychology, also кnown as mob psychology, іs a branch оf social psychology.
Social psychologists һave developed ѕeveral theories fοr explaining the ways
in which the psychology of a crowd differs fгom and interacts witһ that of the
individuals within it. Crowd behavior іs heavily influenced Ƅy the loss of responsibility оf the individual and tһe impression of universality оf behavior, botһ of ѡhich increase with crowd
size.
Ϲontents:
This book іs divided into 3 sections:
Book Ⲟne – Ꭲhe Mind of Crowds
Book 2 – The Opinions аnd Beliefs ⲟf Crowds
Book Tһree – The Classification and Description of tһe Diffeгent Kinds
of Crowds
Psychology ᧐f Crowds concludes witһ a chapter on electoral crowds whiсh iѕ highly relevant to tһe 21st century.
Feel free t᧐ visit my web blog; mass behaviour
Fajny blog
Super!
Fajny blog
Ciekawy wpis
Super!
Super!