Dla osób oczekujących na swoje zamówienie

Dla osób oczekujących na swoje zamówienie

OŚWIADCZENIE

 

AKTUALIZACJA 23.03.2024 

Ważna informacja: Chcieliśmy podzielić się z Wami nowiną – do naszego zespołu dołączył Inwestor X Projekt Projects &  Development i w związku z tym następują zmiany organizacyjne, również te na stronie www ! Razem z inwestorem będziemy dążyć do odbudowywania marki PROPS, dbając zarówno o złożone przez Was dotychczasowe zamówienia, jak i te nowe, na które bardzo mocno liczymy. Dziękujemy za Waszą cierpliwość i wsparcie w tym trudnym dla nas czasie zmian. Jest to dla nas duża szansa i jesteśmy gotowi na nowy etap w naszej działalności. Dziękujemy, że z nami jesteście.

Jako marka PROPS działająca na rynku od 2018 roku, mamy świadomość, jakim zaufaniem nas obdarzyliście. Mając na uwadze powagę sytuacji i chęć jak najszybszego rozwiązania trudnych, jak dla nas, kwestii związanych z wysyłkami zaległych zamówień, stworzyliśmy specjalny dział, który będzie weryfikować czas oczekiwania i pozostawać w stałym kontakcie z naszymi klientami.

Pragniemy podkreślić, że wyciągnęliśmy wnioski i wprowadziliśmy dodatkowe procedury, aby było szybciej i efektywniej w kwestii realizacji wyżej wymienionych zamówień. W związku z tym, w trybie natychmiastowym wycofaliśmy się z nowych zamówień, aby spełnić w pierwszej kolejności realizację dla najdłużej oczekujących na swoje PROPS’owe niespodzianki.
W niedzielę, 28 stycznia br., w trybie pilnym, spotkaliśmy się też z naszym personelem, aby ustalić zasady priorytetowych działań zmierzających do naprawy tej sytuacji. Dodatkowo wdrożyliśmy nasze wewnętrzne kontrole w zakresie analizy dotychczasowych zamówień, które mają pokazać, gdzie popełniliśmy błąd, bo co do tego nie mamy wątpliwości, że go popełniliśmy, za co przepraszamy.

Pracujemy nad poprawą komunikacji z naszymi klientami, wprowadzamy dedykowany kontakt na naszej stronie internetowej, pod którym wszyscy oczekujący mogą zgłaszać ponownie swoje opóźnienia w dostawach towaru.
Jest nam bardzo przykro i współczujemy wszystkim klientom PROPS, którzy zaufali nam i zdecydowali się kupić nasze produkty, a wciąż oczekują na realizację zamówień. Jesteście dla nas najważniejsi, i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby Wasze zamówienia zostały jak najszybciej zrealizowane. Pozostajemy w stałym telefonicznym kontakcie i deklarujemy, że odpowiemy na wszelkie pytania odnośnie czasu realizacji wysyłki.
Jeszcze raz, bardzo Was serdecznie przepraszamy za opóźnienia, i uczynimy wszystko, aby taka sytuacja nie miała więcej miejsca.

Dziękujemy Wam za Waszą cierpliwość. To dla nas bardzo ważne.

Jednocześnie chcę podkreślić, że pomimo zaniedbań, o których piszemy i za które przepraszamy, nie pozwolimy niszczyć dobrego imienia naszej marki zniesławieniami i pomówieniami, których nie możemy zaakceptować.

Zapewniamy Was,że robimy wszystko co w naszej mocy, aby dostarczyć Wam Wasze zamówienia jak najszybciej.

Joanna Gacek-Sroka
właścicielka marki PROPS

Wiadomości odnośnie statusu Waszego zamówienia możecie wysyłać na dedykowany do tego adres email:
zamowienia@props.com.pl

Skontaktuj się z nami również w godzinach od 07:00 – 15:00 pod numerem telefonu: +48 730 998 500