Misja
99% pozytywnych opinii | 14 dni na zwrot | Wysyłka od 11,50

Misja

Czy znacie już misję PROPSa? Nie? To przeczytajcie!

1. AUTENTYCZNOŚĆ

Czy wiecie, że od samego początku na zdjęciach PROPSa jest nasza rodzina i przyjaciele?

Jesteśmy tacy jak Ty! To u nas znajdziesz modelki od rozmiaru 36 do 54, od wzrostu 153 cm do 182 cm! Nigdy nie korzystaliśmy z ŻADNEJ agencji reklamowej czy sztywnego i ustawianego studia. Nasze zdjęcia są przepełnione autentycznością. Jesteśmy tacy jak Ty!

2. MARZENIA

Za KAŻDYM produktem PROPSa stoi MARZENIE.
Tak jak my zaczynaliśmy tworzyć naszą markę za 400 zł w kieszeni, tak i Tobie dajemy wiarę w to, że Twoje marzenia są na totalnym propsie!
Nasze karteczki, które dokładamy do każdego produktu, mają dawać otuchy do działania. Bo PROPS to marzenia!

A one nie mają horyzontów!

3. POCZUCIE HUMORU!

Całą naszą markę opieramy na naszym poczuciu humoru. Dlatego zawsze, gdy do nas dzwonisz – mówimy na Ty! Zawsze, gdy do nas piszesz – rozmowę zamieniamy na pogaduchy z psiapsi.
Od nas zawsze dostaniesz serduszka czy buziaczki.
Nasze posty rozśmieszają wielu, a nasze poczucie humoru ma poprawiać Tobie każdy dzień!
PROPS to misja. Zgadzasz się z nią?
Asia

Sprawdź co dla Ciebie mamy

Poznaj naszą historię. PROPS powstał w 2018 roku w mieszkaniu mamy Asi. To właśnie Asia, właścicielka i założycielka PROPSa mając 400zł w kieszeni pomyślała o tym, by założyć firmę. Z małym dzieckiem na ręku marzyła o tym, by wrócić na rynek pracy.

Poprosiła swoją mamę o pomoc, która jest krawcową. Wspólnie wymyśliły kolekcje oraz zainwestowały mnóstwo czasu w rozwijanie marki.

Nikt, nawet sama Asia nie pomyślała wcześniej, że PROPS będzie jedną z większych marek torebek w Polsce.

PROPS powstał z 400zł w kieszeni. To właśnie w 2018 zostało kupione kilka metrów materiału, trochę sznurka, małe ilości metek po to,by lokalnie zacząć sprzedawać.

Asia jednak wiedziała,że nie chce tworzyć kolejnej firmy produkującej torebki. Chciała, aby kobiety zaczęły wierzyć w siebie.

Asia po depresji poporodowej, którą przeżyła wiedziała,że jest to temat tabu, o którym trzeba mówić.

Tematy, które PROPS porusza są ważne. Możesz zobaczyć urywki tych kampanii na tej stronie. Mamy ogromną nadzieję,że misja i filozofia Propsa sprawi, że zwrócisz uwage na ważne tematy.

Obserwuj nas po więcej.